Shop Mobile More Submit  Join Login
Chibi D. Rey by OtakuPup Chibi D. Rey by OtakuPup
part 7 of my friends!! TIS TIME I DID IT AT HOME~! BOOYA! hahahah!! this is my friends :iconivalshe: OC d.rey, (my husbando!!!! >////////////////< JKE JKE~) hahahaah! for soome reason he looks like he is proposing (to me!?!???!?! maybe!!! >3< chhuuuu~) hahaahahah~ well even though i havent met u for a long time, i know we will be awesome close friends ( i think we already are!!!) hahahhhha~ thats why i want to say thank uuu for being one by drawing ur OC~ i hope u like it~!!!! ^w^ seriously~~~ THANK UUU!!!!!
Add a Comment:
 
:iconyumi-chuu:
Yumi-chuu Featured By Owner Jun 6, 2014  Student Digital Artist
You make the cutest chibis ; v ; ♥
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Jun 7, 2014  Student Traditional Artist
eeeh?!!?! howis dat posssiible!?!?!? u make such adorbale chibis... i cant compare!!!!!! QWQ
Reply
:iconyumi-chuu:
Yumi-chuu Featured By Owner Jun 7, 2014  Student Digital Artist
But but you make super cute traditional chibis too ; V ; ! ♥♥ adjfkdla I love them all. (and all your memes).
Reply
:iconishikawachan3:
Ishikawachan3 Featured By Owner Apr 21, 2014  Hobbyist Filmographer
omg ur so good at this !! i adore you right now !! ill even put you as my friend . would you ?/
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner May 11, 2014  Student Traditional Artist
eeeeeeeeh???!!?!???!me?!?!?!!? nonnonononnonn!!!!!!! im no good~!!
hahha~ omg!! really?!!??!!? of course~ ^w^ hehehe~! *friendshipobtained!
Reply
:iconlittleponycute:
littleponycute Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
your killing meh with your cuteness art ;;w;;
this is so amazing i love how you drew him and his outfit super adorable and fancy and i love his pose he looks so gentleman so cute and awesomeeeee <3333

I'M DYINGGGGG OF CUTENESSSS flail plz

this is sooooo awesome and cuteeee ;;w;; and i love his hair too so awesome and his expression too ;;w;;
Super duper nicely done! :la::iconbravoplz:
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 16, 2014  Student Traditional Artist
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! (i seriouslyyyy hope nooot!! >____<!!! its not worth iiiit!!!!)
waah!! i would have to thank the owner if these adorable OC~ heheheeh~ but i am grateful that u like it~!!!!! waaah!!! REALLY!! THANK UUU!!!!!!!!!!! (he is posed like that cause he propooosing to me~ XDDD)

waaah!!!! (noooooooo!!!!!!!!! LIVEEE!! LIIIVE!!!)

QAQ waaaaah!! im sooo happy!!!!! i thought i got the expreesin wrong!!!! thank uuu!! thank uuu!!!

WAAAAH!!!
ur too much!!!! too kind!! THANK UU!!! QAQ
Reply
:iconlittleponycute:
littleponycute Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
ANYTIMEEEE ANYTIMEEEEEEEEEEE ANYTIMEEEEEEEEEEEE <333333333333 CALM DOWN GURL QAQ I DONT WANT YOU TO DIEEEE <333 LIVEEEEEEEEEEEEEE
seriously this is very cuteee xD
omg your right he's like proposing xD ahahahaha LOL
Anytime again it's super awesome ;w;
Reply
:iconxrossangel:
XrossAngel Featured By Owner Mar 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
This time you drew it at home?! Impossible! :iconmomoshockedplz: hehe jkjk XD Super amazing as always~ = w =
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 14, 2014  Student Traditional Artist
waaaaaaaaaaaaaaah!!!!! y-y-y-yes >__________________< waah!! THANK UUUUUU SO MUCH!!!! >____< such praise..... form someone as awesome as u... THANK UU!!!
Reply
:iconxrossangel:
XrossAngel Featured By Owner Mar 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Gahhh thank you bby! Well, I am awesome but you're obviously 1000x even more awesome > ~ <
Reply
:iconivalshe:
IValShe Featured By Owner Mar 10, 2014  Student Digital Artist
D.REYYYYYY~~ :heart: :heart: >/////////< ASDFGHASDFG!!!!//speechless
ULTRA MEGA CUTE OF HIM~!! flail plz   Your husbando will proud of you!
YOU ARE MY KOKORO DEAR~~!!//hugsandneverletyougo// i always adore your eye's style!!
Ouhh maaai the pose~~~~~ >u< YESSS!!! HE IS PROPOSING YOU OF COURSE! he will never kneel like that to somebody else except HIS WAIFU!
WE ARE ALREADY CLOSED FRIEND~! Your beautiful gift make me feel wanna active again in here//heart get stabbed

the king gonna propose his queen :love:
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 14, 2014  Student Traditional Artist
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! D.REY!!!!!!!! (CRAP!! I DIDNT REALIZE I USED A WRONG NAME!!!!) 

waaaaah!!!!!! THANK UUUUUU SO MUCH!!!! >____< IM SOOOOOO HAPPY~!!!!! HAHAHAHAH!!! KYAAAAAAA~!!(FANGIRL MODE ACTIVATE~!! <3333333333)
OH GLOB!!!! IF HE REALLY IS~~ I WOULDNT BE ABLE TO HANDLE ITTT!!!!!!!! KYAAAAAA!!!!
AAAAAAAAAAW~!!!! UR TOO MUCH!!!!!!!!!! AAAAAW~! IM SO GLAD U LIKE IT!!! QAQ UR ART AND UR OC SERIOUSLY ARE JUSTT... AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! aaaw~!! really!?!?! im soo gld then!!!!!! because if u leave me... i wouldnt be able to handle myself anymore!!! QAQ waaah!!!!!!!

OH GLOB!! >///////////////////////< I WISH!!!
Reply
:iconramyart2:
Ramyart2 Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
SO CUTE! I love Chibis! BTW good job!
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 9, 2014  Student Traditional Artist
wah!!!! WAAAH!! thank uu so much!!!!!!!! im glad u like chibis!! me too!! XDDDD
Reply
:iconramyart2:
Ramyart2 Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
No problem
Reply
:iconchanz-diri:
Chanz-diri Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist General Artist
Awww that pose > ///// < his little hands :iconhandspazzplz: and that mask :la: I could go on forever ; A ; super cute!!!
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 9, 2014  Student Traditional Artist
waaaah!! thank uuu soo much chanz-diri sama!!!!!!!! heheheeeh~!!!! THANK UU SO MUCH!!!!!! WAAAAH!!!! 
Reply
:iconchanz-diri:
Chanz-diri Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist General Artist
tehehe <333 :iconyuihugplz:
Reply
:iconthejaguar9:
thejaguar9 Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Digital Artist
such adorable chibis
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
aaaaaaaaaw~!!  THANK UUUU VERY MUCH!!! QAQ im soo glad u like my chiiibiiis!!!
Reply
:iconthejaguar9:
thejaguar9 Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Digital Artist
YOUR CHIBIS ARE JUST BEYOND ADORABLEEEE
Reply
:iconxxanimeloverxx49:
XxAnimeLoverxX49 Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Artist
Woah looks kinda creepy because of the mask heh but nice job
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
 THANK UUUU VERY MUCH!!! QAQ hehehhe~ i like it though~!! he looks sooo mysteeerious~ <3
Reply
:iconxxanimeloverxx49:
XxAnimeLoverxX49 Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Artist
I see that lol
Reply
:iconyumichan216:
Yumichan216 Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist General Artist
This is awesome *u*
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
 THANK UUUU VERY MUCH!!! QAQ>//////////////////////<
Reply
:iconyumichan216:
Yumichan216 Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist General Artist
You're welcome :iconyuihugplz:
Reply
:iconkami-ru:
Kami-ru Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Adorable >< So cute! Why must you do this to me? :iconrazycryplz: // bleeds from cuteness overload 
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
EEEH!???? NO!!! Wat u did for me was 100000000x more kawaii!!!, u did not know wat u did to meee!!! I died of bloodloossss from what u did!!!!!!
Reply
:iconkami-ru:
Kami-ru Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
I say nope! What U did to me was 999999999999999999999x more
moe and kawaii than me! I died of tears and blood when I saw ALL
your art! 
Reply
:icontabithia:
tabithia Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
aaaah senpaiiii! ;A;
I love your chibis so mucho ;//; 
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
SENPAI!? NONONONONO!!!!! Im no senpai at all to u!!!!! Im just a kohai!!!

waah!!! Thank uu so much!!! Im glad u like them!! HEHEH!,
Reply
:icontabithia:
tabithia Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ahhh of course  you are ;~; :heart:
you're welcome ;3;
Reply
:iconchibii-chii:
Chibii-chii Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
awww so cute <3333
Reply
:iconotakupup:
OtakuPup Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
Heheheh THANK U BABUUU!!!!! ^____^
Reply
:iconchibii-chii:
Chibii-chii Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Traditional Artist
aww it's np >^<~!<3333
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 8, 2014
Image Size
82.9 KB
Resolution
688×960
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,066 (1 today)
Favourites
131 (who?)
Comments
37
Downloads
7
×